terça-feira, 6 de agosto de 2013

New acquisitions! :)

Estava a precisar urgentemente de calças na minha vida. Tive uma enorme sorte de romper pelo menos dois pares então estava à quase um mês constantemente a usar vestidos e calções porque não tinha outra coisa que vestir. Fui então tratar da minha vida e comprar umas coisas novas para encher um bocadinho as gavetas da roupa. Para a altura dos saldos em que estamos até encontrei algumas peças interessantes por um bom preço. 

I needed a new pair of jeans in my life, and I needed it fast. I am such an extremely lucky person that I ripped at least two pairs at the same time. I had to wear dresses and shorts for almost a month because I simply didn't have any other thing to wear. Completely aware of the situation I finally allowed myself to go find pretty, cheap new things to put on my wardrobe. It's a not so good sales time right now but, I don't know how, I was able to find interesting things at good prices.

Top Azul - Zara - €12,99.
(tinha num formato idêntico  em rosa, lindo de morrer mas que infelizmente não tinha o meu número. Se alguém o vir, assim na pura da loucura pode oferecer-mo!)

(there was another identical one in there, a pink model, but it didn't have my number so...if any of you sees it, feel free to send me as a gift!)

Skinny Jeans - Cinza - H&M - €9,95

Blusa - Branca c/ detales rendados - H&M - €5

A minha compra favorita.
CropTop - Stradivarius - €5,95.
Skinny Jeans - Azul -H&M - €9,95.



Sem comentários:

Enviar um comentário