terça-feira, 8 de outubro de 2013

Mommy and her gifts!

A minha querida mãe lá me ofereceu duas coisinhas que andava a mirar à décadas. No Inverno passado não consegui encontrar umas botas dentro deste género mas este ano dei por mim a encontrá-las por todo o lado. Uma verdadeira epidemia!
Quanto à saia...já tinha postado aqui alguns exemplos que andava a namorar pelas lojas online. A minha mãe ofereceu-me um modelo em preto, então ficarei a rezar para o Pai Natal me trazer um modelo branco idêntico. E já agora ligeiramente mais comprida porque vivo numa cidade ventosa e a coisa fica difícil de controlar 99% dos dias.

My dear mother surprised me with two gifts I was dying for these past few months. Last Winter I wasn't able to find the boots I wanted (a mix between combat boots and cowboy boots) but this year I've been seeing them everywhere. It's a plauge! 
When it comes to the skirt...I posted a few days ago some examples I was drooling over at every online store. Mom gave me one in black. Now I'll be praying for Santa Claus to gimme a similar one but in white. And maybe a bit longer because I live in a very windy city and 99% of the days it's difficult to walk around here with a short skirt like this one.




Sem comentários:

Enviar um comentário